Menu

Φωτογραφική λέσχη Καστοριάς

Φωτογραφική λέσχη Καστοριάς

Γνωρίζω προσωπικά την Ελένη, έχει έρθει στο σπίτι μου, ήπιαμε καφέ μαζί.
Μου είπε για την αρχική αντίδραση της ως προς την "δημιουργική" φωτογραφία και την εξάρτηση της απο την περιγραφική ωραιοποιημένη φωτογραφία.. Και νάτην τώρα μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα να μας εκπλήσσει με τον ποιητικό κάποιες φορές φωτογραφικό της λόγο την εσωτερικότητα και την ευαισθησία της.
Άκης Καραμάνος





Η φωτογραφία προέκυψε ως μια εσωτερική ανάγκη συγκέντρωσης αλλά και επικοινωνίας τόσο με τον ίδιο μου τον εαυτό όσο και με τον κόσμο γύρω μου. Αυτό που με γοητεύει είναι ότι συνδυάζει τη μοναξιά του ποιητή με την κοινωνική επαφή του ερευνητή.
Οι περισσότερες φωτογραφίες μου είναι φωτογραφίες δρόμου. Η επαφή μου με τους ανθρώπους είναι σημαντική τόσο πριν όσο και μετά τη λήψη της φωτογραφίας. Είναι για μένα μια τελετουργία: ένα βλέμμα που σε κάνει να σηκώσεις τη μηχανή, μια φευγαλέα οπτική επαφή με το φωτογραφιζόμενο, ένα χαμόγελο από το φωτογράφο. Ακολουθώντας το βλέμμα και τις κινήσεις κάποιου γίνεσαι από αμέτοχος παρατηρητής αναγνώστης συναισθημάτων.
Το να φωτογραφίζεις για μένα είναι να αναγνωρίζεις –να αναγνωρίζεις στον εξωτερικό κόσμο τον δικό σου εσωτερικό κόσμο.

Ελένη Μαχαιρά

Η σελίδα της Ελένης στο Flickr




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

 
Top